Bakanlığımızca öğrencilerimizin zihinsel, sosyal, duygusal, fiziksel ve ahlâkî bakımdan çok yönlü gelişimini desteklemek amacıyla geliştirilen ve uygulamaya konulan Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında; Anasınıfı öğrencilerimiz atıkları değerlendirerek kalemlik yapmayı öğrendiler.
Bakanlığımızca öğrencilerimizin zihinsel, sosyal, duygusal, fiziksel ve ahlâkî bakımdan çok yönlü gelişimini desteklemek amacıyla geliştirilen ve uygulamaya konulan Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında;
-Atık malzemelerin yeniden kullanımını teşvik ederek geri dönüşüm bilinci oluşturmak.
-Öğrenciler, evden veya okuldan topladıkları atık malzemelerle (plastik şişeler, kutular, eski kâğıtlar) yaratıcı sanat projeleri yaparlar. Bu projeler sergilenir ve geri dönüşümün çevreye olan faydaları hakkında bir sunum yapabilen,
-Grup içinde etkili iletişim kurmak.
-Toplumsal yaşama etkin olarak katılan,
-Problem çözme yeteneği gelişen ve bu şekilde günlük yaşamda karşılaştığı problemlerin üstesinden gelebilen
-Geleceğin yaşam koşullarına hazır bireylerin yetiştirilmesi amacıyla başlatılan Yaşam Becerileri Projesi'ne okulumuz anaokulu öğrencilerinin hazırladığı geri dönüşüm kalemlik yapımı ile katılım sağladılar.
Okulumuz Yaşam Becerileri Atölyemizde bakanlığımızın hazırladığı Yaşam Becerileri Projesi kılavuzunda yer alan kategorilere ait etkinliklere planlama yapılarak devam edilecektir.