Bakanlığımızca öğrencilerimizin zihinsel, sosyal, duygusal, fiziksel ve ahlâkî bakımdan çok yönlü gelişimini desteklemek amacıyla geliştirilen ve uygulamaya konulan Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında; Anasınıfı öğrencilerimiz dikiş dikmeyi öğrendiler.
Bakanlığımızca öğrencilerimizin zihinsel, sosyal, duygusal, fiziksel ve ahlâkî bakımdan çok yönlü gelişimini desteklemek amacıyla geliştirilen ve uygulamaya konulan Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında;
Öğrencilerin ince motor becerilerini geliştirmek ve öğrencilere öz güven kazandırmak,
Öğrencilere düğmeli veya fermuarlı giysileri tek başına giyebilme becerisi, gösterip yaptırma yöntemiyle kazandırılır. Bu, öğrencilerin kendi başlarına giyinme becerisini artırır.
Öğrenciler, güvenlik kurallarını öğrenir ve yetişkin gözetiminde uygulama yaparlar.
Dinleme becerilerini geliştirmek,
Grup içinde etkili iletişim kurmak,
Tekstil atıklarının azaltılmasına yönelik farkındalık oluşturmak.
Zaman yönetimini öğrenmek gibi amaçlarla başlatılan Yaşam Becerileri Projesi'ne okulumuz anaokulu öğrencileri dikiş atölyesi kapsamında katılım sağladılar.Yapılan çalışma da basit düzey dikiş dikme,ölçüler, ve dikişe ait araçlar kullanımı ile ilgili öğrenciler bilgilendirilmiş ve katılım sağlamışlardır.
Okulumuz Yaşam Becerileri Atölyemizde bakanlığımızın hazırladığı Yaşam Becerileri Projesi kılavuzunda yer alan kategorilere ait etkinliklere planlama yapılarak devam edilecektir.