Bakanlığımızca öğrencilerimizin zihinsel, sosyal, duygusal, fiziksel ve ahlâkî bakımdan çok yönlü gelişimini desteklemek amacıyla geliştirilen ve uygulamaya konulan Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında; Anaokulu öğrencilerimiz meyve sebze yıkayarak, meyve suyu yapmayı öğrendiler.
Okulumuzda öğrencilerimizin zihinsel, sosyal, duygusal, fiziksel ve ahlâkî bakımdan çok yönlü gelişimini desteklemek amacıyla geliştirilen ve Bakanlığımızca uygulamaya konulan Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında yer alan Aile Hayatım kategorisinde ki meyve-sebze yıkama ve meyve suyu yapımı etkinliği uygulanmıştır.
-Öğrencilerin temizlik alışkanlıklarını geliştirmek ,
-Öğrencilerin ince motor becerilerini geliştirmek veöğrencilere öz güven kazandırmak,
-Temel mutfak becerilerini kazanma,
-Öğrencilere mutfak hijyen bilgilerini öğretmek, öğrencilerin el ve göz koordinasyonunu geliştirmek
-Toplumsal yaşama etkin olarak katılan,
-Problem çözme yeteneği gelişen ve bu şekilde günlük yaşamda karşılaştığı problemlerin üstesinden gelebilen,
-Geleceğin yaşam koşullarına hazır bireylerin yetiştirilmesi amacıyla başlatılan Yaşam Becerileri Projesi kapsamın da okulumuz anaokulu öğrencileri kendi meyve suyu yapımını öğrendiler.
Okulumuz Yaşam Becerileri Atölyemizde bakanlığımızın hazırladığı Yaşam Becerileri Projesi kılavuzunda yer alan kategorilere ait etkinliklere planlama
yapılarak devam edilecektir.