Bakanlığımızca öğrencilerimizin zihinsel, sosyal, duygusal, fiziksel ve ahlâkî bakımdan çok yönlü gelişimini desteklemek amacıyla geliştirilen ve uygulamaya konulan Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında; Anasınıfı öğrencilerimiz yoğurt yapmayı öğrendiler.
Bakanlığımızca öğrencilerimizin zihinsel, sosyal, duygusal, fiziksel ve ahlâkî bakımdan çok yönlü gelişimini desteklemek amacıyla geliştirilen ve uygulamaya konulan Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında;
Grup içinde etkili iletişim kurmak.
-Temel mutfak becerilerini kazanma,
-Öğrencilere mutfak hijyen bilgilerini öğretmek, öğrencilerin el ve göz koordinasyonunu geliştirmek.
-Topluma uyumlu,
-Toplumsal yaşama etkin olarak katılan,
-Geleceğin yaşam koşullarına hazır bireylerin yetiştirilmesi amacıyla başlatılan Yaşam Becerileri Projesi'ne okulumuz anaokulu öğrencilerinin hazırladığı yoğurt yapımı ile katılım sağladılar.
Okulumuz Yaşam Becerileri Atölyemizde bakanlığımızın hazırladığı Yaşam Becerileri Projesi kılavuzunda yer alan kategorilere ait etkinliklere planlama yapılarak devam edilecektir.